Διερμηνέας της Σιωπής
Η Έβα Μπρουνς ετοιμάζεται να αρραβωνιαστεί όταν της ζητάνε να εργαστεί ως διερμηνέας στη δίκη των αξιωματικών των SS. Οι γονείς κι ο μέλλων αρραβωνιαστικός της προσπαθούν να την πείσουν να αρνηθεί, αλλά εκείνη ακολουθεί το ένστικτό της και δέχεται τη δουλειά. Σύντομα θα συνειδητοποιήσει πως συνδέεται με τη δίκη σ' ένα προσωπικό επίπεδο που δεν θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί.
1963. Η Έβα Μπρουνς είναι μια νέα γυναίκα που εργάζεται ως διερμηνέας απ' τα πολωνικά στα γερμανικά στη Φρανκφούρτη. Ζει με τους γονείς της, που έχουν το εστιατόριο "Γερμανικό Σπίτι". Η Έβα ετοιμάζεται να αρραβωνιαστεί με έναν πλούσιο κληρονόμο όταν της ζητάνε να εργαστεί ως διερμηνέας στην πρώτη δίκη των πρώην αξιωματικών των SS για το Άουσβιτς. Οι γονείς της και ο μέλλων αρραβωνιαστικός της είναι κάθετα ενάντιοι. Η Έβα δεν έχει ακουστά το Άουσβιτς, αλλά το ένστικτό της την παροτρύνει να αγνοήσει τις επιφυλάξεις τους και να δεχτεί τη δουλειά. Μόνο όταν αρχίζει τη διερμηνεία, αντιλαμβάνεται το μέγεθος της φονικής μηχανής των Εθνικοσοσιαλιστών και σταδιακά συνειδητοποιεί ότι συνδέεται και προσωπικά μ' αυτό το μέρος. Σκηνοθεσία: Ίζα Παλ και Ράντα Τσαχούντ. Παραγωγή: Σαμπίνε ντε Μαρντ.
Η ιστορία βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα. Ορισμένα περιστατικά, τοποθεσίες και χαρακτήρες επινοήθηκαν ή τροποποιήθηκαν για δραματουργικούς λόγους.
Η Έβα αναλαμβάνει τη διερμηνεία σε μία δίκη και μαθαίνει για τα εγκλήματα των Ναζί στο Άουσβιτς.
Η Ράχελ Κόεν καταθέτει κι η Έβα συνειδητοποιεί πως οι γονείς της γνωρίζουν τον βασικό κατηγορούμενο.
Η Έβα ταξιδεύει στο Άουσβιτς με μια αντιπροσωπεία, μια εμπειρία που ξυπνά πολύ έντονα συναισθήματα.
Η Έβα μαθαίνει την αλήθεια για τους γονείς της κι αναλαμβάνει την ευθύνη για τα κρίματά τους.