The Sandlot
Ένα αγόρι γίνεται μέλος της παρέας, εννέα αγόρια γίνονται ομάδα, και ο αρχηγός τους γίνεται θρύλος αντιμετωπίζοντας το τρομακτικό μυστήριο πέρα από τον δεξιό τοίχο του γηπέδου.