El color del cielo
Η σταρ του κινηματογράφου Ολίβια Μπροντέ ταξιδεύει στην Ελβετία για μια φωτογράφιση, όπου συναντά ξανά τον Τριστάν ντελ Βαλ, έναν φιλόσοφο που γνώριζε παλιά. Η συνάντησή τους τους αναγκάζει να επανεξετάσουν το κοινό τους παρελθόν και να αμφισβητήσουν το μέλλον που νόμιζαν ότι είχαν σχεδιάσει.