Οι ντετέκτιβ Τζούντι Χοπς και Νικ Γουάιλντ βρίσκονται στα ίχνη ενός μυστηριώδους ερπετού, το οποίο καταφθάνει στη Ζωούπολη και φέρνει τα πάνω κάτω στη μητρόπολη των θηλαστικών. Για να λύσουν την υπόθεση, η Τζούντι και ο Νικ πρέπει να δουλέψουν μυστικά σε απρόσμενες, άγνωστες γωνιές της πόλης, όπου η αναπτυσσόμενη συνεργασία τους δοκιμάζεται όπως ποτέ άλλοτε.