Ραλφ Εναντίον 'Ιντερνετ
Στην ταινία της Disney «Ραλφ Εναντίον Ίντερνετ», ο Ραλφ κι η Βανέλοπι θα τα ρισκάρουν όλα ταξιδεύοντας στον κόσμο του παγκόσμιου ιστού, ο οποίος μπορεί και να μη γλιτώσει από τον καταστροφέα Ραλφ.