Ραλφ: Η Επόμενη Πίστα
Για δεκαετίες, ο Ραλφ έπαιζε τον κακό στο βιντεοπαιχνίδι του. Αλλά με μια τολμηρή κίνηση, ξεκινά μια γεμάτη δράση περιπέτεια για να αποδείξει ότι είναι ένας αληθινός ήρωας με μεγάλη καρδιά στο «Ραλφ: Η Επόμενη Πίστα» των Walt Disney Animation Studios.
Για δεκαετίες, ο Ραλφ έπαιζε τον κακό στο δημοφιλές ηλεκτρονικό παιχνίδι του. Με μια τολμηρή κίνηση, ξεκινά μια περιπέτεια γεμάτη δράση θέλοντας να αποδείξει σε όλους ότι είναι ένας αληθινός ήρωας με μεγάλη καρδιά στο «Ραλφ: Η Επόμενη Πίστα» των Walt Disney Animation Studios. Καθώς εξερευνά συναρπαστικούς νέους κόσμους, μπαίνει σε μία ομάδα με κάποιους απίθανους νέους φίλους όπως η επαναστάτρια Βανέλοπη φον Σβιντ. Στη συνέχεια, όταν ένας κακός εχθρός απειλεί τον κόσμο τους, ο Ραλφ συνειδητοποιεί ότι κρατά την τύχη ολόκληρου του παιχνιδιού στα τεράστια χέρια του.