Por Humor a La Musica
Η αφήγηση της ιστορίας της μπάντας "No me pises que llevo chanclas", μέσα από μία συναυλία, με εμφανίσεις γκεστ καλλιτεχνών που πεηρέασαν τη μουσική και την ψυχολογία τους, και η ιστορία της χιουμοριστικής μουσικής που έχει δημιουργηθεί στην Ισπανία.