Catastrophe
Όταν ο γάτος Ρόντνεϊ πλησιάζει ύπουλα ένα πουλάκι, η αφεντικίνα του τον αρπάζει από την ουρά και του δίνει μια τελευταία προειδοποίηση. Μόλις φεύγει από το σπίτι, η σύντομη ανακούφιση γίνεται πανικός, όταν το πουλάκι πέφτει ξαφνικά νεκρό στο κλουβί του. Ο Ρόντνεϊ κάνει τα πάντα για να το επαναφέρει στη ζωή. Από εκεί και πέρα, όμως, η κατάσταση εκτροχιάζεται.
Σ' ένα μικρό, σκονισμένο σπιτάκι στα κανάλια του Άμστερνταμ, ο γάτος Ρόντνεϊ πλησιάζει ύπουλα ένα πουλάκι. Πριν, όμως, προλάβει να κάνει οτιδήποτε, η Νελ, η κυρία του σπιτιού, τον αρπάζει από την ουρά και τον προειδοποιεί αυστηρά: αν ξανακοιτάξει το πολύτιμο πουλάκι της, θα έχει την ίδια τύχη με το παλιό χαλί-τίγρη στο πάτωμα. Όταν η Νελ φεύγει, η σύντομη ανακούφιση του Ρόντνεϊ γίνεται πανικός, καθώς το πουλάκι πέφτει ξαφνικά νεκρό στο κλουβί του. Ο Ρόντνεϊ, ξέροντας καλά τι τον περιμένει αν η Νελ τον βρει έτσι, κάνει τα πάντα για να επαναφέρει το πουλάκι στη ζωή. Από εκείνο το σημείο, η κατάσταση ξεφεύγει από κάθε έλεγχο με καταστροφικές συνέπειες. Ένα είναι σίγουρο: η αγάπη νικά τα πάντα.