Φίγκαρο και Φράνκι
Ο γάτος της Μίνι, Φίγκαρο, προσπαθεί να πάρει έναν υπνάκο, αλλά ο Φράνκι το καναρίνι δεν σταματά να τραγουδά. Όταν ακολουθεί ένας καβγάς, το κλουβί του Φράνκι πέφτει κάτω. Η Μίνι νομίζει ότι ο Φίγκαρο έφαγε τον Φράνκι, αλλά το πουλάκι απλώς το έσκασε. Τελικά, ο Φίγκαρο σώζει τον Φράνκι από τον σκύλο του γείτονα και η ηρεμία στο σπίτι αποκαθίσταται.