Travel Socks
Καθώς ο κόσμος κλείνει λόγω COVID, η Όρλα ("Socks") φεύγει από το Μπέλφαστ και ταξιδεύει στην Αγγλία για να κάνει μια ασφαλή άμβλωση, ξεπερνώντας αστεία εμπόδια και κρατώντας το μυστικό από την υπερπροστατευτική, μα αγαπημένη, οικογένειά της.
Το Travel Socks αφηγείται την ιστορία της Όρλα, μιας 22χρονης από τη Βόρεια Ιρλανδία, που ταξιδεύει στην Αγγλία για άμβλωση εν μέσω μιας από τις μεγαλύτερες πανδημίες. Με τις μετακινήσεις περιορισμένες, τα καταλύματα κλειστά και τις επαφές ελάχιστες, η Όρλα –"Socks" για φίλους και συγγενείς– ξεκινά μόνη της. Κρατώντας το μυστικό από τους δικούς της, προσπαθεί να κρύψει το δρομολόγιο με το φέρι στην Ιρλανδική θάλασσα. Αστείες αναποδιές –βλάβες στο αυτοκίνητο, ένα άκαιρο οικογενειακό "Zoom quiz", το πνεύμα και η φαινομενική της αταραξία– ανησυχούν όσους συναντά. Μέσα από αυτές τις επαφές, καταλαβαίνουμε ότι, όσο μοναχική κι αν μοιάζει αυτή η περίοδος, δεν είναι μόνη της.