Έφηβη μπλέκεται με έρωτα, ίντριγκα και μια αναζήτηση κλεμμένων κοσμημάτων κατά την διάρκεια επίσκεψής της στην Κρήτη.
Αρχικά μια περιουσία κλεμμένα κοσμήματα. Λίγος κίνδυνος. Μια πρέζα ρομάντζο. Λίγη χιτσκοκική ίντριγκα και κωμική διάθεση. Και τι προκύπτει; Ένα θρίλερ μυστηρίου για όλη την οικογένεια. Με σκηνικό την ηλιόλουστη ομορφιά της Κρήτης, η ιστορία φέρνει αντιμέτωπους μια νέα Αγγλίδα τουρίστρια (Χέιλι Μιλς) και έναν πονηρό Έλληνα κλέφτη κοσμημάτων (Ιλάι Γουάλας). Λάθος ταυτότητες και επικίνδυνες αποδράσεις - και μια αγωνιώδης μάχη με έναν ανεμόμυλο - οδηγούν τη νεαρή ντετέκτιβ σε μια τελική αναμέτρηση πάνω στο γιοτ μιας εκκεντρικής εκατομμυριούχου (Πόλα Νέγκρι) με πάθος για ανεκτίμητα κοσμήματα και οικόσιτα τσιτάχ!