20.000 Λέυγες Κάτω Από τη Θάλασσα
Βασισμένη στο μυθιστόρημα του Ιουλίου Βερν, ζήστε τα φανταστικά κατορθώματα του καπετάνιου Νέμο, μιας πικρόχολης ιδιοφυΐας που διεξάγει πόλεμο από το πυρηνοκίνητο υποβρύχιό του εναντίον μιας χώρας που θεωρεί σατανική.