Ο Πλούτο Κάνει Ψώνια
Ο Πλούτο θα βρεθεί προ εκπλήξεως, όταν ο Μίκυ τον στέλνει να αγοράσει ένα σαλάμι από το κρεοπωλείο και πρέπει να παλέψει για να μην το κλέψει ο Μπουτς, το μπουλντόγκ. Όταν ο Πλούτο επιστρέφει στο σπίτι με το σαλάμι, ο Μίκυ το δίνει στον Μπουτς ως δώρο γενεθλίων.