The Five Elements of Adventure
Για δύο δεκαετίες, ο Ματ Ουόκερ, ένας διεθνής οδηγός βουνού, έχει ηγηθεί αποστολών στις υψηλότερες κορυφές του κόσμου. Παρά τις προκλήσεις, είναι αποφασισμένος να βρει ισορροπία και να επαναπροσδιορίσει τη σημασία της περιπέτειας. Συντροφεύστε τον σε ένα μετασχηματιστικό ταξίδι μέσα από το Ιμαλάια.