Rolling Stone: Life and Death of Brian Jones
Το Rolling Stone: Life and Death of Brian Jones είναι το νέο ντοκιμαντέρ από τον διάσημο σκηνοθέτη Ντάνι Γκαρσία. Εξερευνά την άνοδο του Μπράιαν Τζόουνς και των Rolling Stones, καθώς και τον άδοξο θάνατο του Τζόουνς, παρουσιάζοντας ένα ενδιαφέρον κι αποκαλυπτικό πορτρέτο του καταδικασμένουν ποπ σταρ.