Lighthouse Lesvos
Αυτό το ντοκιμαντέρ διάρκειας μίας ώρας απεικονίζει τους εθελοντές της Lifeguard Hellas στην παραλία Μόλυβος και στη Ζώνη 5 στο νησί της Λέσβου, που βοηθούν τους πρόσφυγες που διασχίζουν το Αιγαίο Πέλαγος. Τονίζει τα κίνητρά τους, τις εμπειρίες τους και τις προκλήσεις τους.