Escape to Vanuatu
Στην καρδιά του Νότιου Ειρηνικού, το Βανουάτου προσφέρει μια σπάνια ματιά σε έναν κόσμο ανέγγιχτο από τη σύγχρονη ανάπτυξη. Από το ενεργό ηφαίστειό του μέχρι τις φιλόξενες κοινότητές του, εξερευνήστε έναν παράδεισο όπου οι αρχαίες παραδόσεις και η αρμονία με τη φύση είναι ακόμα τρόπος ζωής.