Escape to Maldives
Ταξιδέψτε στην καρδιά του Ινδικού Ωκεανού, όπου οι λαμπερές λιμνοθάλασσες των Μαλδίβων κρύβουν έναν κόσμο ζωντανών κοραλλιογενών υφάλων. Αυτή η ταινία αποκαλύπτει την ευαίσθητη, αλληλένδετη ζωή κάτω από τα κύματα και δείχνει πώς η επιβίωση αυτού του υποβρύχιου παραδείσου συνδέεται με τα νησιά.