Escape to Saint Lucia
Ανακαλύψτε την Αγία Λουκία, ένα κόσμημα της Καραϊβικής που φημίζεται για τη σπάνια ομορφιά του. Από τα καταπράσινα δάση της μέχρι τους ζωντανούς κοραλλιογενείς υφάλους, αυτή η ταινία εξερευνά τη βαθιά σύνδεση μεταξύ του γαλήνιου υποθαλάσσιου κόσμου και της πολύχρωμης ζωής στην ξηρά.