Kafka, Kiffer Und Chaoten
Είναι καλοκαίρι και πέντε φοιτητές σχεδιάζουν να γυρίσουν το «Ένας Αγροτικός Γιατρός» του Φραντς Κάφκα κατά τις διακοπές τους στη Σικελία, προσθέτοντας κινούμενα σχέδια και μουσικά στοιχεία. Πείθουν τον ίδιο τον Κάφκα να συμμετάσχει, καταλήγοντας σε ένα παράξενο ταξίδι με χασίσι, προσφέροντάς του την ευκαιρία να γράψει ξανά τη ζωή του.