Ο Λίπο, η Ντάγκμαρ, ο Καρλ και ο Ρίτζο αντιμετωπίζουν προσωπικές προκλήσεις και αναζητούν την ευτυχία. Ανεργία, σχέδια ληστείας, πώληση φίλτρων νερού και αγώνας με τη διαφορετικότητα χαρακτηρίζουν τα ταξίδια τους. Παρά τις προσπάθειές τους, ατυχήματα καθιστούν την ευτυχία μη εφικτή.