Szenen Meiner Ehe
Δύο πρώην σύντροφοι συναντιούνται ξανά τυχαία και συγκλονίζονται από το πόσο έχουν αλλάξει. Αυτό το οικείο ντοκιμαντέρ εξερευνά την εξέλιξη της αγάπης, τη λεπτή ισορροπία στις ανθρώπινες σχέσεις και την αλήθεια που κρύβεται πίσω από το μυστήριο του δεσίματος. Μια βαθιά προσωπική ματιά στην καρδιά της συντροφικότητας.