Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων
Ταξιδέψτε με την Αλίκη, που πέφτει στη Χώρα των Θαυμάτων και του τρελο-καπελά, γνωρίζοντας απίστευτους χαρακτήρες στον δρόμο, όπως οι Ντι και Νταμ, ο τρελο-Καπελάς, η Κόκκινη Βασίλισσα και ο μονίμως αργοπορημένος Άσπρος Λαγός.
O Ντι και ο Νταμ, ο Καπελάς, η Βασίλισσα, ο αιώνια αργοπορημένος Άσπρος Λαγός και όλοι οι περίεργοι φίλοι της Αλίκης σας περιμένουν στη συναρπαστική σας περιήγηση στο μυστικό τους «βασίλειο»! Αφεθείτε στο πιο παράξενο ταξίδι στη Χώρα των Θαυμάτων ακολουθώντας την Αλίκη σε μια διαφορετική περιπέτεια που θα αγαπήσουν μικροί και μεγάλοι!