Vier auf vier Rädern
Μια γερμανική οικογένεια τεσσάρων ατόμων ξεκινά μια πολύμηνη περιπέτεια στη Νότια Αμερική με τροχόσπιτο, προσπαθώντας να παραμείνει συνδεδεμένη με την πατρίδα. Το ταξίδι τους μέσα από εντυπωσιακά τοπία συνδυάζει την ελευθερία της εξερεύνησης με τις προκλήσεις της καθημερινής ζωής στον δρόμο, αποδεικνύοντας πως η ρίζα μπορεί να ταξιδεύει μαζί σου.