Travelling in the 70s: The Road to Freedom
Στο 1ο Επεισόδιο του "The Road of Freedom", ο Ντιν εξερευνά τους τρόπους ταξιδιών της δεκαετίας του 1970, εν μέσω των συγκρούσεων και της πετρελαϊκής κρίσης στην Αμερική. Από τα muscle cars μέχρι τα πολυτελή αεροπορικά ταξίδια, ήταν η επιτομή της στιλάτης ζωής και των οικογενειακών διακοπών. Κάποιοι επιδίωκαν την ελευθερία με κινητήρες V8, άλλοι με ένα απλό σακίδιο πλάτης.