Sri Lanka: Leopard Dynasty
Τα πεδινά της Σρι Λάνκα φιλοξενούν έναν από τους μεγαλύτερους πληθυσμούς λεοπάρδαλης του πλανήτη. Εκεί, στις πεδινές ζούγκλες, κατοικεί ο κορυφαίος θηρευτής της χώρας, η λεοπάρδαλη της Σρι Λάνκα. Μπείτε στον άγριο κόσμο των λεοπαρδάλεων, όπου οι μητέρες με τα μικρά τους δίνουν μάχη για την επιβίωση.
Τα πεδινά της Σρι Λάνκα φιλοξενούν έναν από τους μεγαλύτερους πληθυσμούς λεοπάρδαλης του πλανήτη. Εκεί, στις πεδινές ζούγκλες, κατοικεί ο κορυφαίος θηρευτής της χώρας, η λεοπάρδαλη της Σρι Λάνκα. Γνωρίστε τη Σκάρλετ, μια κυρίαρχη θηλυκή λεοπάρδαλη με δική της επικράτεια και μικρά να προστατεύσει στις θαμνώδεις ζούγκλες των νότιων πεδινών, ένα ιδανικό μέρος για να μεγαλώσει τα μικρά της. Στα βόρεια πεδινά, ακολουθούμε τη Σάρα, που συχνά αφήνει το μικρό της για να βγει για κυνήγι. Όμως, το να αφήνεις ένα μικρό μόνο του δεν είναι πάντα σοφή επιλογή, ειδικά όταν δεν είναι η μόνη λεοπάρδαλη στην περιοχή. Εκεί βρίσκεται και η Κλάρα: πιο εντυπωσιακή, πιο επιβλητική. Καθώς η εποχή αλλάζει και ο μουσώνας φτάνει επιτέλους, τα μικρά θα μεγαλώσουν και θα κυριαρχήσουν στην άγρια φύση της Σρι Λάνκα.