Η Άνοδος της Τίγρης
Το ντοκιμαντέρ «Η Άνοδος της Τίγρης» του Disneynature παρουσιάζει την εντυπωσιακή επιστροφή ενός από τα πιο εμβληματικά ζώα του πλανήτη. Ο πληθυσμός των τίγρεων σημειώνει τέτοια αύξηση, που πολλά αιλουροειδή εξορμούν από τα καταφύγια άγριας ζωής σε φάρμες και χωριά. Οι ήρωες σ' αυτήν την ιστορία είναι οι κτηνίατροι, οι επιστήμονες και οι δασοφύλακες που κάνουν τα πάντα ώστε τίγρεις και άνθρωποι να μπορούν να συνυπάρχουν.