John Lennon - Love Is All You Need
Σηματοδοτώντας την 30ή επέτειο του θανάτου του, αυτή η μοναδική ταινία προσφέρει μια προσωπική ματιά στον Τζον Λένον. Περιλαμβάνοντας ακυκλοφόρητο υλικό και συνεντεύξεις με ολόκληρη την οικογένεια Λένον, καθώς και με τον ίδιο τον Λένον, εμβαθύνει στη ζωή, τις σκέψεις και την τεράστια κληρονομιά του θρυλικού καλλιτέχνη.