Hienas
Ο Λουίς έκανε ένα πολύ σοβαρό λάθος, αλλά έχει τη βοήθεια του Πέπε. Κανείς από τους δύο δεν ήταν ενήμερος για το φοβερό μπέρδεμα στο οποίο είχαν εμπλακεί για μεγάλο διάστημα.