Ana by Day
Η Άνα είναι ένα πρότυπο κορίτσι από μεσοαστική οικογένεια που βρίσκεται αντιμέτωπη με μία σωσία η οποία αρχίζει να ζει τη ζωή της. Αυτή η εμφάνιση επιτρέπει στην Άνα να υιοθετήσει την απόλυτη ανωνυμία για πρώτη φορά.