Αόρατος
Η ιστορία βασίζεται στο μυθιστόρημα του Ελόι Μορένο. Ο Κάπι, ένα δωδεκάχρονο αγόρι με μια φυσιολογική ζωή, έχει υποστεί ένα τρομερό ατύχημα που του έχει προκαλέσει σοβαρή μετατραυματική διαταραχή. Ούτε το σχολείο, ούτε οι φίλοι του, ούτε η οικογένειά του μπορούν να εξηγήσουν τι έχει συμβεί. Ωστόσο, ο ψυχολόγος που τον παρακολουθεί είναι αποφασισμένος να εμβαθύνει στην ιστορία του και να ανακαλύψει τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτήν την κατάσταση.
Η ιστορία βασίζεται στο μυθιστόρημα του Ελόι Μορένο. Ο δωδεκάχρονος Κάπι έχει υποστεί ένα τρομερό ατύχημα που του έχει προκαλέσει σοβαρή μετατραυματική διαταραχή. Ούτε το σχολείο, ούτε οι φίλοι του, ούτε η οικογένειά του μπορούν να εξηγήσουν τι έχει συμβεί. Ωστόσο, ο ψυχολόγος που τον παρακολουθεί είναι αποφασισμένος να εμβαθύνει στην ιστορία του και να ανακαλύψει τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτήν την κατάσταση. Λίγο-λίγο, ο Κάπι αρχίζει να τον εμπιστεύεται και του λέει ότι έχει τη δύναμη να γίνεται αόρατος κι ότι οι τρομερές εφιάλτες που τον στοιχειώνουν κάθε βράδυ συνδέονται με τα τέρατα και τον δράκο που τον κυνηγούν.
Ένα φρικτό ατύχημα αφήνει τον Κάπι με μετατραυματικό στρες και την ικανότητα να γίνεται αόρατος.
Η Κίρι δυσκολεύεται να επισκεφτεί τον Κάπι, ο οποίος της λέει για τα προβλήματά του στο γυμνάσιο.
Ο Κάπι διηγείται πώς απέκτησε τη δύναμη να γίνεται αόρατος στο πάρτι του Εμέμε: την Ολυμπιάδα.
Ο Κάπι, με τη δύναμη να γίνεται αόρατος, απομακρύνεται από τους φίλους του, ειδικά από τον Θάρο.
Η ενοχή αρχίζει να κατατρώει τον Εμέμε, ο οποίος απομονώνεται, καθώς το σχολείο ερευνά το ατύχημα.
Ο Κάπι λέει την αλήθεια για το ατύχημα. Η δασκάλα αποκαλύπτει το μυστήριο του δράκου στην πλάτη της.