Dead Donkeys Fear No Hyenas
Μια νέα «πράσινη χρυσοθηρία» για γη σαρώνει την Αιθιοπία, προκαλώντας τεράστιο ανθρώπινο κόστος. Το ντοκιμαντέρ αυτό ακολουθεί τα ίχνη των χρημάτων, αποκαλύπτοντας τον αντίκτυπο των ξένων επενδύσεων στη γη. Δίνει φωνή σε διωκόμενους δημοσιογράφους, αγωνιζόμενους περιβαλλοντολόγους και μικροκαλλιεργητές που έχασαν τις πατρογονικές τους εστίες.