Wycieczka
Η χωρική Άννα γνωρίζει τον Αντρέι και τη Γιοάνα, ένα πλούσιο ζευγάρι από τη Βαρσοβία. Ευφυής και θέλοντας να ζήσει μια διαφορετική ζωή, η Άννα αποφασίζει να βοηθήσει το ζευγάρι να βρει τα συντρίμμια που ψάχνει. Στο ταξίδι τους, η φτωχή κοπέλα σύντομα αποδεικνύεται μια "καλύτερη" Γιοάνα. Ενστικτωδώς, η Άννα μπαίνει όλο πιο πολύ στον ρόλο της Γιοάνα και γίνεται υπαρξιακή απειλή γι' αυτήν.