Κινούμενα σχέδια, Φαντασία
Ο Τάμλιν των Μικρών Ανθρώπων ταξιδεύει με το κοπάδι των σμόρτλιμπακ αναζητώντας μια καλύτερη ζωή. Παλεύουν με τους φόβους τους και καταλήγουν εγκλωβισμένοι στην ακτή του ωκεανού. Αλλά με την απρόσμενη βοήθεια της Τάμσιν, μιας υπέροχης γοργόνας, και των ανυπάκουων σμορτλικαρχαριών της, ίσως καταφέρουν τελικά να έχουν το αίσιο τέλος που επιθυμούν.