Mas Alla De Las Estrellas: Fotografiando Un Agujero Negro
Στις 10 Απριλίου 2019, πραγματοποιήθηκε ένα από τα πιο σοκαριστικά επιστημονικά γεγονότα του αιώνα: Η πρώτη εικόνα μίας μαύρης τρύπας επιβεβαίωσε τη θεωρία της σχετικότητας του Αϊνστάιν.