Free Way
Το «Free Way» εξερευνά τη ζωή και τη δημιουργικότητα του σεφ Ραούλ Μπαλάμ, που ανακάμπτει από εθισμό με την καθοδήγηση της μητέρας του. Αντιμετωπίζει νέες γαστρονομικές προκλήσεις, αναμειγνύοντας το πάθος του με εκκεντρικές καθημερινές δραστηριότητες, μετά το κλείσιμο του τριάστερου εστιατορίου της μητέρας του, Sant Pau.