Μωρά Καρχαρίες στη Νέα Υόρκη
Για πρώτη φορά, βιολόγοι ειδικευμένοι στους καρχαρίες αποκαλύπτουν την κρυφή ζωή των μωρών των μεγάλων λευκών καρχαριών στις ακτές της Νέας Υόρκης.
Βιολόγοι ειδικευμένοι στους καρχαρίες ανακάλυψαν το βρεφοκομείο του μεγάλου λευκού καρχαρία του Ατλαντικού και είναι δίπλα ακριβώς στη Νέα Υόρκη! Τώρα, πρόκειται να αναπτύξουν έναν τελευταίας τεχνολογίας πομπό με κάμερα για να αποκαλύψουν την κρυφή ζωή του μωρού του λευκού καρχαρία για πρώτη φορά, και να μελετήσουν πώς η κλιματική αλλαγή μπορεί να επηρεάσει το μέλλον του πληθυσμού αυτού του καρχαρία.