Room Taken
Μόλις φτάνει στην Ιρλανδία, ο Άιζακ ψάχνει απεγνωσμένα κάπου να μείνει. Μπαίνει κρυφά στο σπίτι μιας ηλικιωμένης τυφλής γυναίκας, και οι δυο τους δημιουργούν έναν μοναδικό δεσμό.
Ο Άιζακ φτάνει στην Ιρλανδία και βρίσκεται άστεγος. Μια μέρα, γνωρίζει τη Βικτόρια, μια ηλικιωμένη τυφλή γυναίκα. Όταν της επιστρέφει την ξεχασμένη της τσάντα, η απελπισία του για στέγη τον οδηγεί να τρυπώσει στο σπίτι της και να ζει κρυφά εκεί. Έτσι ξεκινά ένα παιχνίδι κρυφτού, όπου ο Άιζακ πρέπει να παραμείνει αόρατος για μια γυναίκα που αντιλαμβάνεται τον κόσμο μόνο μέσα από τους ήχους. Σταδιακά, ένας παράξενος δεσμός αναπτύσσεται ανάμεσά τους.