Otway The Movie
Χρηματοδοτημένη από τους πιστούς θαυμαστές του, ο θρύλος της καλτ μουσικής Τζον Ότγουεϊ πρωταγωνιστεί σε αυτή την ταινία που αναγνωρίστηκε από τους κριτικούς. Εξερευνά με χιούμορ πώς δεκαετίες αποτυχίας, ξεκινώντας από μια διάσημη πτώση στην τηλεόραση του BBC, τον έχουν παραδόξως κρατήσει διάσημο για πάνω από 35 χρόνια, αποδεικνύοντας την ανθεκτικότητά του.