Top Guns: Η Επόμενη Γενιά
Στον ανταγωνιστικό κόσμο του Ναυτικού των ΗΠΑ, στην πιο δύσκολη σχολή πιλότων μαχητικών αεροσκαφών, έρχονται αντιμέτωποι με έξι μήνες εναέριων δοκιμών και δεν θα περάσουν όλοι τις εξετάσεις.
Στον ανταγωνιστικό κόσμο του Ναυτικού των ΗΠΑ, στην πιο δύσκολη σχολή πιλότων μαχητικών αεροσκαφών, μόνο οι πιο δυνατοί επιτυγχάνουν. Θα δούμε τους σκληρούς έξι μήνες εκπαίδευσης και επιλογής, όπου οι μαθητές μαθαίνουν πώς να πετάνε σε αποστολές μάχης. Τα όνειρα για τα φτερά πιλότου συγκρούονται με τη σκληρή πραγματικότητα των πιο αυστηρών δοκιμών. Δυναμικές εναέριες δοκιμές γεμάτες αδρεναλίνη, οι οποίες σχεδιάστηκαν για να τους ωθήσουν στα όριά τους πιο πέρα. Δεν θα περάσουν όλοι τις εξετάσεις.