Οι Black Beatles, γνωστοί ως Έντι, Κρις, Ντέιβ και Ρέι, πρωτοπόρησαν στη σόουλ, τη φανκ και την ντίσκο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τα τραγούδια τους όπως το «You to Me Are Everything», «Can’t Get By Without You», «Can You Feel the Force» και «Children of the Ghetto» έγραψαν ιστορία στα charts των δεκαετιών του '70 και '80.