Le Pupille
Μια μικρή ιστορία γύρω από μια χριστουγεννιάτικη τούρτα. Μια ιστορία αθωότητας, απληστίας και φαντασίας σε ένα καθολικό κολέγιο για κορίτσια κατά τα χρόνια του πολέμου. Ο όρος «μαθητής» προέρχεται από το λατινικό pupilla, μικρό κορίτσι. Βασισμένο σε μια επιστολή εορταστικών χαιρετισμών που η Έλσα Μοράντε, μια από τις πιο διάσημες συγγραφείς της Ιταλίας του 20ου αιώνα, έστειλε στον καλό της φίλο Γκοφρέδο Φόφι, τα Χριστούγεννα του 1971.