Little Grey Wolfy. Fall Travelers
Το φθινόπωρο έφτασε κι ο μικρός γκρίζος λύκος λαχταρά να μεταναστεύσει με τα πουλιά για να αποφύγει το χιόνι του χειμώνα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν έχει φτερά για να πετάξει. Όμως η μεγάλη φαντασία του έρχεται για να βοηθήσει. Ο λύκος και οι φίλοι του πετούν ψηλά στον ουρανό, πιο γρήγορα από τα πουλιά, μέσα σε ένα μικρό αεροπλάνο, με την ελπίδα ότι θα προλάβουν να ξεφύγουν.