Cooking for One Week
Σ' αυτήν την εκπομπή, ο Ντάνι Γιάνσεν δίνει απόλυτα μυστικά για γρήγορες συνταγές σε εσάς που δεν έχετε χρόνο. Μαγειρεύοντας τα Σαββατοκύριακα, θα εξοικονομήσετε χρόνο τις καθημερινές, ενώ θα έχετε ένα νόστιμο, φρέσκο πιάτο στο τραπέζι.
Δεν έχετε πολύ χρόνο για μαγείρεμα; Ο Ντάνι Γιάνσεν σάς δίνει απόλυτα μυστικά για γρήγορες συνταγές.
Σήμερα, ο Ντάνι Γιάνσεν φτιάχνει ένα νόστιμο στιρ-φράι με φασολάκια και γαρίδες.
Σήμερα, ο Ντάνι Γιάνσεν φτιάχνει ρύζι με κουνουπίδι, αμύγδαλα και ψητά νεκταρίνια.
Σήμερα, ο Ντάνι Γιάνσεν φτιάχνει τηγανητές πατάτες με μπέικον, κρεμμύδι και κεφτεδάκια.
Δεν έχετε χρόνο για μαγείρεμα; Οι συνταγές του Ντάνι Γιάνσεν καταλήγουν στο τραπέζι σε χρόνο dt.
Σήμερα, ο Ντάνι φτιάχνει κις με σολομό, πράσα, ζυμαρικά και σάλτσα με άνηθο, και φρέσκια σαλάτα.
Σήμερα, ο Ντάνι φτιάχνει μοσχάρι μπρεζέ με πατάτες φούρνου, φασολάκια και καραμελωμένα κρεμμύδια.
Σήμερα, ο Ντάνι φτιάχνει ζυμαρικά με σάλτσα σχοινόπρασου, σπανάκι, πράσινα λαχανικά και κουκουνάρι.
Σήμερα, ο Ντάνι φτιάχνει αφράτες σφολιάτες με πλούσια γέμιση ραγού και μια σαλάτα ρόκα-πράσο.
Σήμερα, ο Ντάνι φτιάχνει σπαράγγια στη σχάρα, πράσα μπρεζέ, σαλάτα με πατάτες, μυρωδικά και τυρί.
Δεν έχετε χρόνο για μαγείρεμα; Ο Ντάνι Γιάνσεν σάς βοηθά με τις πιο νόστιμες και γρήγορες συνταγές.