Madagascar, a Journey Diary
Η ταινία είναι ένα ταξιδιωτικό ημερολόγιο που αποτυπώνει την εμπειρία ενός Ευρωπαίου ταξιδιώτη με τα έθιμα της Φαμαντία. Καθώς οι σελίδες του ημερολογίου γυρίζουν, ζωντανεύουν πολύχρωμες ζωγραφιές, αποκαλύπτοντας το επιβλητικό τοπίο της Μαδαγασκάρης και σκιαγραφώντας τη ζωή των κατοίκων της.