Η Ζωντανή Έρημος
Αν και η πρώτη ματιά αποκαλύπτει σχεδόν μόνο πέτρες και άμμο, η έρημος είναι ζωντανή. Γίνετε μάρτυρες κινούμενων βράχων, βάλτων που φτύνουν λάσπη, πανέμορφων λουλουδιών και της ατελείωτης μάχης για επιβίωση μεταξύ των πλασμάτων της ερήμου κάθε σχήματος, μεγέθους και εμφάνισης, όλα αποτυπωμένα μέσα από μαγικές εικόνες.
Απίστευτα έρημη... αλλά και όμορφη. Το αιώνιο παράδοξο που είναι γνωστό ως έρημος. Και παρόλο που η πρώτη ματιά αποκαλύπτει σχεδόν μόνο πέτρες και άμμο, η έρημος είναι ζωντανή. Γίνετε μάρτυρες κινούμενων βράχων, βάλτων που φτύνουν λάσπη, πανέμορφων λουλουδιών και της ατελείωτης μάχης για επιβίωση μεταξύ των πλασμάτων της ερήμου κάθε σχήματος, μεγέθους και εμφάνισης, όλα αποτυπωμένα μέσα από μαγικές εικόνες και εντυπωσιακές χρονικές ακολουθίες.