Φύλακες των Νησιών Γκαλαπάγκος
Οι θεατές μπαίνουν στα παρασκήνια με το συνεργείο του "Sea Lions of the Galapagos" για να γίνουν μάρτυρες όχι μόνο της παραγωγής μιας ταινίας, αλλά και του κόσμου που την ενέπνευσε. Η ομάδα του Disneynature απαθανατίζει τις προσωπικές συμπεριφορές των θαλάσσιων λεόντων, ενώ παρατηρεί τις προκλήσεις που απειλούν το αρχιπέλαγος. Η ταινία φέρνει στο προσκήνιο την κοινότητα των πρωταθλητών - τους Φύλακες των νησιών Γκαλαπάγκος - που εργάζονται για την προστασία του μαγικού αυτού μέρους.
Η ταινία "Φύλακες των Νησιών Γκαλαπάγκος" μπαίνει στα παρασκήνια με το συνεργείο του "Sea Lions of the Galapagos" για να προβάλλει όχι μόνο την παραγωγή μιας ταινίας, αλλά και του κόσμου που την ενέπνευσε. Η ομάδα του Disneynature παλεύει με τη ναυτία, τη ζέστη και τις ακραίες συνθήκες καταδύσεων με σκοπό να αφηγηθεί την ιστορία ενός μωρού που λέγεται Λίο, απαθανατίζοντας τις προσωπικές συμπεριφορές των θαλάσσιων λεόντων - από τα παιχνιδιάρικα μωρά και τους εφήβους που σερφάρουν μέχρι τους ενήλικες που κυνηγούν πελώριους κιτρινόπτερους τόνους. Μα το αρχιπέλαγος απειλούν παγκόσμιες προκλήσεις, στις οποίες περιλαμβάνονται τα είδη που εισβάλλουν, η ρύπανση, η παράνομη αλιεία και οι εκδηλώσεις του φαινομένου Ελ Νίνιο. Η ταινία φέρνει στο προσκήνιο την κοινότητα των πρωταθλητών - τους Φύλακες των νησιών Γκαλαπάγκος - που εργάζονται για την προστασία των νησιών, υποστηρίζοντας περιβαλλοντικές εκστρατείες, καθαρίζοντας παραλίες, αποκαθιστώντας κοράλλια και βοηθώντας τα ντόπια παιδιά να βιώσουν το μαγικό αυτό μέρος.