Ο Μίκυ στην Αυστραλία
Ο Μίκυ και ο Πλούτο εξερευνούν την Αυστραλία. Όταν ο Μίκυ πετάει ένα μπούμερανγκ, αυτό πιάνεται στο στόμα του Πλούτο. Ενώ ο Πλούτο προσπαθεί να το βγάλει, ο Μίκυ ανακαλύπτει ένα αβγό εμού, αλλά τον κυνηγάει ο γονιός του.
Ο Μίκυ, στα δάση της Αυστραλίας, πετάει ένα μπούμερανγκ το οποίο πιάνεται στο στόμα του Πλούτο. Στη συνέχεια, ο Μίκυ ανακαλύπτει ένα αβγό εμού. Δυστυχώς, ο γονιός του τον κυνηγάει, αλλά ο Πλούτο και το μπούμερανγκ μπαίνουν στον δρόμο του, αφήνοντας το εμού εντελώς μπερδεμένο.