Δραματικό, Κωμωδία
Πώς θα αντιδρούσατε αν η τελευταία επιθυμία του πατέρα σας ήταν λίγο ασυνήθιστη; Για τα αδέρφια Ροζ και Έλι, θα γίνει πεδίο μάχης το ποιος θα καθορίσει το τελικό ταξίδι του μπαμπά τους.