Wild Boar: The Comeback
Αυτό το ντοκιμαντέρ εξερευνά την επιστροφή των αγριόχοιρων, που κάποτε δυσκόλεψε το Σιδηρούν Παραπέτασμα, αλλά τώρα ακμάζουν στη Δυτική Ευρώπη χάρη στις εύκολες πηγές τροφής. Απεικονίζει την ευφυΐα και την προσαρμοστικότητά τους στους πρόποδες των Άλπεων ενώ αποφεύγουν τους κυνηγούς. Παρότι κάποιοι τον θεωρούν μοντέρνα μάστιγα, ο αγριόχοιρος αποκαλύπτεται ως ένας χαριτωμένος και ευφυές επιζών.